i don't need you tonight, i got the girls on my side

hej på er! tänker inte säga förlåt för det har faktiskt varit skönt o va utan bloggen ett tag!
royal white night har varit, och det var riktigt kul men kunde vart bättre musik osv + att jag var sjuk och har varit det nu i snart en vecka.. missat hela skolveckan o grejer. 
men nu slog det mej att jag faktiskt saknar att skriva av mej! så nu kör vi igen tycker jag! :D
tänkte köra på en frågestund med imorgon, så bloggen kommer igen lite nu!

hoppas ni kommer igång lite nu o muntrar upp mig till o blogga med massor med kommentarer/frågor! :)



haha söt bild från royal! kan ni se mej? haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du va så jävla vacker o snygg människa ?!;o

2011-04-07 @ 21:58:52
Postat av: Anonym

vackra kvinna, bli modell!

2011-04-08 @ 00:49:17
Postat av: Therese!

Har du klippt dig igen??♥

2011-04-08 @ 19:48:13
Postat av: Therese!

Har du dubbelörhänge??♥



2011-04-09 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0