torra läppar?

nu på vintern brukar jag alltid ha jääätttee torra läppar. jag hade värsta såren o sprickorna på läpparna förut. jag använde lipsyl kanske 5-6 gånger om dagen, kände mig verkligen jätteäcklig, för vem vill kyssa en person med äckliga torra läppar?
då tog jag mig till apoteket och köpte den här specialcremen för torra läppar. använder den varje natt och tror aldrig mina läppar har varit så här fina!
så locobase repair specialcreme är verkligen något jag rekommenderar nu i vinter! den funkar även bra till andra torra ställen med ;-)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske också ska ta och köpa sån sak då, har sjukt torra läppar nu och inget hjälper. <3

2010-11-15 @ 19:41:07
Postat av: Linnéa

Kanske också ska ta och köpa sån sak då, har sjukt torra läppar nu och inget hjälper. <3

2010-11-15 @ 19:42:04
Postat av: Anonym

kostar?

2010-11-16 @ 13:43:45
Postat av: Anonym

den kostar runt 50-70 kr, nånstanns där emellan. riktigt billigt faktiskt!

2010-11-16 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0