questions

har du:
någon som förstår dig? ja det har jag
någon som du saknar? ja
någon som du hatar? haha ooja
vem kramade dig senast? madde kusin
vem pussade dig senast? petter 
vem ringde dig senast? mamma
vem ringde du senast? petter
har du några kärleksproblem? nope, allt är perfect!
har du pratat med någon idag? yes
har du gråtit idag? neeeejj
har du skrattat idag? om jag har

jag:
är singel? nej!
svär ofta? kan hända 
sjunger i duschen? always
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja förfan
skrattar åt dina egna skämt? jag är oftast den enda som förstår dom så jaa..
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? nej
har du:
piercingar? öronen, ska ta i naveln snaart!
syskon? jao 
rymt hemifrån? ja
färgat håret? nej bara slingat
bra självförtroende? kunde vart mycket bättre
sagt "jag älskar dig" till någon? självklart 
varit kär? är det nu <3
somnat i skolan? för många gånger
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? för många gånger
smugit ut utan lov? yess
en hemlighet som ingen annan vet? ja
sovit en hel dag? nej, konstigt nog
somnat gråtande? jodå det har hänt
blivit generad inför folk? haha ja, för ofta faktiskt!
varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
haft ett förhållande i under en månad? haha kan inte direkt kalla sånt för förhållande, men ja
färgat ditt hår svart? nej, men har velat göra under en viss period...


vem/vilka:
slog du senast? casper
fick du sms från senast? sofia
skulle du kunna göra allt för? min syster o mina närmaste vänner
kan du lita på mest? mina näsmaste
vet mest om dig? patricia o min kusin
sov du tillsammans med senast? min älskling

allmänt:
har du pussat en groda? a, trodde de skulle bli en prins :(
kan du hjula? nej, haha!
biter du på naglarna? tyvärr ja
vad skulle du göra om du vann en miljon? o herregud
skulle du kunna hoppa fallskärm? ja förfan!
har du sjungit inför publik? yess
är du blyg? nej verkligen inte
längtar du till mest just nu? julafton, min födelsedag o grekland!
ska du göra i helgen? fiesta tror jag, sen träffa dedde!
har du för kläder på dig? tröja o trosor
vad köpte du senast? klänning
Kommentarer
Postat av: Marcus

Nice blogg :)

2010-11-16 @ 13:47:45
Postat av: Vera

Skitfin blogg gumman! Denna jag börja läsa.. ;)

Saknar dig! <3

2010-11-16 @ 14:59:40
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/
Postat av: ~ adrianna

fin blogg hjärtat! :D <3

saknar dej! <3

2010-11-16 @ 15:36:43
URL: http://nnanna.blogg.se/
Postat av: emelie johansson

Tack allihopa! :)

Saknar båda er Vera och Adde! Läser faktiskt era bloggar :D <3

2010-11-16 @ 20:34:23
URL: http://emeliealexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0