operation

idag är det exakt 4 veckor sedan jag opererade mej. det var min andra operation i hela mitt liv, eller kan ju säga att det var min första för jag var bara 1 år när jag opererade mig första gången.
jag opererade bort mina halsmandlar pga jag haft sväljssvårigheter och andningsproblem för att dom var så stora.
jag var så himla rädd när jag skulle operera mej. jag fick en akuttid och hade bara 20 minuter på mig att bestämma mej om jag ville göra det tre dagar senare. alla tyckte att det var lika bra att göra det, så jag sa ja. tyckte att det ändå var ganska skönt att bara gå och vara rädd i 3 dagar i väntan på operation, det kunde ju lika gärna varit 3 veckor liksom. 
jag har fortfarande ont i halsen och kan inte äta precis allting, t ex rödbetor, vet inte varför men det gör dö ont. sen kan jag inte göra mina grisljud heller :(
men nu är det iallfall över och jag kan inte fatta att det redan var 4 veckor sedan! kommer ihåg hur jävla dåligt jag mådde, sov ju även över på sjukhuset.
men det är så himla skönt att halsmandlarna är borta nu för nu kan jag svälja nästan hela ipren & alvedon osv..! åt ju liksom 140 tabletter på 10 dagar efter operationen :(







söööt tjej med vovven! lilla vovven, tönt osv <3
Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu är veckans blogg utsedd! Kram

2010-11-25 @ 22:00:56
URL: http://byolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0