next, berlin

vaknade bredvid kusinvitamin idag. vi har bara slappat i sängen hela morgonen, sen åkte hon för typ 30 min sen :-(
nu ska jag sätta mig framför tvn o slappa ännu mer, jävla skit väder osv. 
ikväll blir det o köra hårt i ett träningspass. ska fan komma i bra form nu efter operationen o allt! hell yeeah!
btw på tal om träning så fick jag en tidig julklapp av mamma igår, vi ska nämnligen åka till berlin nästa söndag, alltså om en vecka! ska vara borta i 3 dagar. härliigt! synd bara att det är kallt där med, men vad gör man inte för massa shopping?






man blir så glad av att vakna och titta ut genom fönstret!!!
Kommentarer
Postat av: Olivia

vad ska du göra i berlin? har du varit där förut? (:

2010-11-28 @ 14:04:13
Postat av: Olivia

Följ bloggen med bloglovin? Kram

2010-11-28 @ 15:46:14
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: bella

tack så mycket! :D

2010-11-28 @ 16:40:34
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0