jag kan ge dig mer

hemma nu efter en cp kul dag. har förövrigt sovit riktigt dåligt inatt pga en viss person som snarkar, men det är luugnt! mina käraste vänner piggar ju ändå upp mej i skolan <3
hade idrott sista lektionen, idrottspasset vi hade idag hette "die hard", så vi får väl hoppas att det gav nått resultat!
åkte till maxi med min söta kusin efter skolan och hittade snyggggaa saker som jag nog ska köpa imorn. 
nu ska jag dricka te och lägga mig i sängen och mysa till bombay dreams.
BTW! HATAR SNÖÖ! vill till thailand nuu! :(







hahaha, Him. var i thailand senast 2008 och han var dö kär i mej,
han gav mej presenter och brev på alla hjärtans dag när vi var där.
har faktiskt kvar sakerna jag fick av honom. haha aaww
Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar följer du :)

2010-11-25 @ 11:44:00
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0