förlåt att jag aldrig sagt förlåt

För det första vill jag bara säga att jag skrev fel i inlägget där jag skrev att jag skulle på DeGeers gymnasiemässa, det var Hagagymnasiet jag menade, sorry guys!

Har varit på riiiktigt bra humör idag, riktigt skön dag, fick massa gjort idag! duktiga mig, haha!
Efter skolan blev det som sagt gymnasiemässa på Hagagymnasiet. Var riktigt nöjd när jag gick där ifrån. Nu står det mellan John Bauer eller Haga då.. Fan vad svårt!

Imorgon ska jag och Madde gå på stan och hitta lite saker, vi ska nämnligen göra en liten rolig sak i skolan på måndag.. Det lär bli spännande. Några har slagit vad om att jag och Madde inte skulle våga göra det, så nu jävlar ska vi visa att vi vågar skämma ut oss!
Nej, nu ska jag faktiskt skriva min krönika och duscha. Ha en bra kväll people! ♥


dagens outfit + hår&smink
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0