alla svaren på frågorna!

Här är svaren på era frågor:

Postat av: anonym

Röker du?

Svar: nej, och tänker aldrig börja heller, fy


Postat av: anonym

vad är det roligaste att göra i hela världen?


Svar: öhmm, vet inte? vara med mina vänner och vara med min älskade petter!


Postat av: bertil

varför började du blogga??

Svar: hej cp dedde! har länge velat göra det, typ skriva och lägga in bilder osv, jag tycker sånt är kul :)


Postat av: anonym

Vem älskar du mest?

Svar: min mamma, patricia, petter, madde & wille!


Postat av: lilla syster julia

älskar du mig??:):):):)

Svar: japp, när du är snäll!


Postat av: anonym

vilket gymnasie/linje ska du gå ? :)

Svar: hagagymnasiet samhäll-beteendevetenkap eller john bauer samhäll-media :)


Postat av: anonym

hur träffa du din kille :d

Svar: kul fråga! lärde känna honom i 7:an på enebyskolan, men sen på vårterminen i 7:an bytte jag skola, då pratade vi inget mer. sen för ca ett halvår sen så började vi träffas genom våra gemensamma vänner och då snacka vi mer och mer och allt kändes så himla bra i hans närhet! älskar min petter ♥


Postat av: Arvid

tror du casper har stor kuk?:D<333

Svar: HAHAHA, enligt honom har han det, men ärligt vet jag faktiskt inte vad jag ska tro.. ;) <3<3


Postat av:- nanna

~ är jag bäst? :) 
~ ska vi träffas snart? :D <3<3

Svar: min lilla adrianna! ja du är nästan bäst... ;)

jaaaa klart vi ska träffas snart! hör av dej bara när du kan! :) <3<3


Postat av: Misstänkt

Det är ju så att jag gick o knulla en heest men heesten hätte arvid :D rause

Svar: okej, härligt robert..! :) rause


Postat av: linn ;DD

vad brukar du göra på fritiden, förutom att sakna mig ? :)

Svar: jag brukar träffa alla mina vänner, eller träna, eller träffa dej :)

 


Postat av: emmaaaa (hh'

jag har två frågor!!!
vilken skola går du i och vad använder du för smink?? :)

Svar: jag går på vittra, världens sämsta skola!

jag använder mascara & solpuder, kan hända att jag använder svart eye liner också :)



Postat av: anonym

är du oskuld?

 

Svar: nej det är jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0