you act like you just saw a ghost

känner mig ganska nere, vet ärligt talat inte varför. tror det är för att jag slarvat med p-pillerna lite. hoppas jag blir gladare imorgon!
var på mellandagsrean i stan idag. galet med folk. köpte en jeanskjorta för halva priset, men den påsen försvann inne på ginatricot. snälla människor som lämnar in påsen med min skjorta i, fyfan vad jag blir trött på folk ibland! hoppas nån blev glad med min skjorta nu iallafall! fan!
aja skitsamma, köpte 2 dösnygga tröjor till. ska till stan imorgon med & hoppas på att hitta något mer snyggt.

är hur trött som helst nu & känner mej helt gråtfärdig, så ska lägga mig i sängen med en kopp varm choklad & titta på mysteriet på greveholm. have a good evening people!  


bara för att jag saknar er så himla mycket.. vicke & lowe 
Kommentarer
Postat av: Guesswho

<3

2010-12-29 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0