13/12 - luciadagen

jag & patricia gick upp klockan halv 6 och lockade mitt hår, men fan vad värt! blev då jäkla snyggt! lägger bara in några bilder från lucian idag som mamma tog, sen snor jag min lärares bilder på facebook som hon tog på mig, när hon väl lägger in dom. 
tror inte jag har vart så här nervös på vet inte hur länge! men det gick bra, verkligen jättebra!
håller på att bli sjuk också, blir nog att vara hemma från skolan imorgon och bara sova och plugga hela dagen.
har varit en sjukt bra dag iallafall! hoppas ni alla läsare också haft en bra lucia dag! ♥





Kommentarer
Postat av: camelia karova

fin du va :D

2010-12-13 @ 23:57:21
URL: http://karova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0