sexy boy, i can see that you're dangerous

nu ska jag duscha och packa ner det sista i väskan. jag och mamma bestämde oss för att ta med ett plagg var så att vi har så mycket plats som möjligt kvar till de vi shoppar.. ;-)
jag kommer tyvärr inte ha tillgång till någon dator om det inte finns någon på hotellet, men det är sånt vi märker. annars så kommer inga inlägg förrän tisdag kväll typ.
när jag kommer hem sen så ska ni få se allt jag köpt och alla bilder jag kommer att ta!
jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt härlig & rolig resa! bara jag och min älskade mamma ♥



ni alla får ha det så bra sålänge! :-)
Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Saknar dig hjärtat, hoppas du får en jätte bra resa. Älskar dig runt jorden och tillbaka. <3<3<3<3<3<3<3

2010-12-04 @ 21:38:37
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/
Postat av: kassandra

ha en trevlig resa! förresten så älskar jag ditt hår (:

2010-12-04 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0