mitt 2010 i bilder


jag var mycket med lowe & vicke i början av året. dom lärde mig 
även köra cs! haha!

jag konfirmerade mig

jag var i berlin med min konfirmationsgrupp

jag var och såg på mitt allra första bröllop

jag spelade min första fotbollsmatch med några i skolan. vittra VM

jag var på sportscamp, och träffade världens underbaraste människor

jag var i grekland med min bästavän madde

min bästavän johan kom hem från usa

det var återträff i kolmården med sportscampgruppen

jag var och hälsade på amanda i stockholm, min älskling

jag fick veta att det här är min riktigt morfar och att jag inte bara har
två kusiner, utan kanske runt 50-70. hmm.. ganska så wierd men ändå
riktigt roligt

hade släktträff på öland med några av mina kusiner och 4 av alla mina
mostrar och morbröder.

hitta en ny bästavän, patricia. hon är världens underbaraste tjej

fick massor med nya vänner, vi blev som ett stor gäng. bästa ni!

träffade min älskling petter. är så jäkla kär så finns inga ord för de!

opererade mig.. :(

var i berlin med mamma. hade så himla kul med lilla mamsen!

blev vald till skolans lucia

hade en underbar julafton med släkten!

jag skaffade blogg!
Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte berätta vad det var för operation?

2011-01-02 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0