kissie "borglig hora"

nu har de väl gått lite för långt? själv hatar jag kissie(alexandra nilsson), och jag tycker att hon beter sig som en riktig barnunge. att hon förklarar sig själv som en helt normal tjej och en bra förebild men på bloggen kissies.se bara spelar ett rollspel, det tycker jag är en riktigt dålig ursäkt för att vilja vara populär. jag tror ärligt inte att det finns något rollspel alls, jag tror att hon är en riktig bitch i verkligheten också.
men hur moget är det att kasta grisblod och klottra ner hennes dörr med "borglig hora"? då har man sjunkigt riktigt lågt tycker jag. att det finns sådana människor som gör sånt, går in i folks trappuppgångar och klottrar och kastar saker på ens dörr, det gör mig riktigt orolig. även fast hon är sveriges största bloggerska så är hon väl också en helt vanlig människa med känslor och åsikter som precis vem som helst.
det här var bara för mycket.
har jag rätt eller fel? vad tycker ni?



bilder lånade från kissies.se
Kommentarer
Postat av: Angelika L

det du skriver är helt rätt emelie! så bra skrivet tycker jag! tummen upp :)

2010-12-28 @ 22:21:20
Postat av: Vera

Sv; Tacktack gumman! Japp har fixat själv.. Lite stolt, hihi! Men din design är oxå helt grymt fin, precis som du! Saknar dej! <3

2010-12-28 @ 23:16:10
URL: http://pinkpebbbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0