keep on stuttering

blir ett sent inlägg nu men jag har inte varit hemma på hela dagen. imorse så försov jag och patricia oss så vi hade de lite stressigt. sen var det ju julavslutning, så himla skönt med jullov nu!
jag, patrcia, jonte, wille & petter åkte till stan direkt efter och jag inhandlade de sista julklapparna.
sen åkte jag och petter & min kusin & min kusins kille hem till min kusin och kollade film och så.
nu är jag hos linn & ska sova här inatt. skönt att komma hemifrån ibland..

nu är det lov & sen julafton om 2 dagar och lite mindre än en månad tills jag får min tandställning. mycket att se fram emot nu!



saknar mina girls på sportscamp 2010!

Kommentarer
Postat av: Vera röd ;)

Jag saknar dig Emelie! <3

2010-12-24 @ 13:42:03
Postat av: Lova

saknar! <3

2010-12-28 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0