hotell gyllene knorren - julkalender 2010

har kollade lite på årets julkalender nyss. man fattar ju ingenting, vad händer med julkalendrena nu förtiden? de blir ju bara sämre och sämre för varje år. kommer ihåg när jag var mindre, då var det ju döbra julkalendrar, tex julens hjältar, diselråttor & sjömansmöss, ronny & julia, kaspar i nudådalen & min favorit mysteriet på greveholm! det är ju såna julkalendrar med lite mer fantasi i som faktiskt är bäst! ingen mening med julkalendrarna längre tycker jag!
vilken är din favorit-julkalender?






Kommentarer
Postat av: Mikaela

bra skrivet.jag tycker också att julkalender nuförtiden suger!jag tycker diselråttor och sjömansmöss var bäst!=)

2010-12-01 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0