första december!

nu är det bara 24 dagar kvar till julafton, det känns så sjukt bra! fast det är så jävla illa att vi slutar skolan två dagar innan jul, alltså den 22:e.. 
petter sov hos mig inatt, lika mysigt som vanligt att vakna bredvid sin pälskling, hihi. 
gick till skolan och var sjukt seg, ont i huvet och mådde jätteilla verkligen. men gick till so lektionen och hade diskussion om ekonomi, gick döbra! sen gick jag hem faktiskt. 
har sovit lite sen hjälpte jag mamma lite, duktig som man är!
nu luktar de pannkakor i hela huset så antar att jag drar mig ut till köket nu! pusshej ♥


fin bild osv! hehe
Kommentarer
Postat av: kassandra

kan inte du lägga upp bilder ifrån när du var i berlin förra gången :)

2010-12-04 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0