days of my life

hittade en lista där man en gång om dagen skulle skriva någonting om sig själv, och det tyckte jag var väldigt smart eftersom jag är en ganska ny bloggare och för ni är så sjuukt dåliga på att kommentera och fråga saker.
så nu har jag valt ut 15 st saker jag tyckte verka intressant på den här listan, så i 15 dagar ska ni få lära känna mig bättre! börjar imorgon :-)

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Vad är kärlek?
Dag 04 – Min bästavän 
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – I min handväska
Dag 07 – En dröm jag aldrig glömmer 
Dag 08 – Det här upprör mig
Dag 09 – Mina rädslor
Dag 10 – Det här får mig att må bra
Dag 11 – En perfekt dag
Dag 12 – Min favoritplats
Dag 13 – Hur såg jag ut för ca 5 år sedan?
Dag 14 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 15 – Mina framtidsdrömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0