dag 9

Mina rädslor:

dom första rädslorna jag tänker på först är att förlora petter eller förlora någon av mina närmaste vänner, skulle ärligt gå under då, och den andra rädslan är betygen som vi ska få snart!
sen ha jag väl lite smårädslor, och det är höjder, fy hatar verkligen höga höjder!
sen är jag rädd för mörker, har nog varit det så länge jag kan minnas.
sen är jag också riktigt rädd för småkryp, det är nog det vidrigaste som finns! och ja, jag är rädd för dom! tror dom ska äta upp mig eller nått.. 
har faktiskt bestämt mig att när jag fyller 18, då jävlar ska jag hoppa fallskärm och bli av med höjdskräcken!


jag använder mig av picnik.com för att redigera bildens skärpa :-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sjukt fin är du Emelie! :) älskar dina ögon <3

2010-12-19 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0