dag 8

Det här upprör mig:

det är folk som tror att dom är mycket bättre än andra, det gör mig riktigt irriterad. som tex om man går på stan och har en tröja eller liknande som inte nån personen gillar, har man rätt till att garva åt den eller kolla snett på den personen då? så ska det ju inte vara, man får väl ha på sig vad som faller en själv bäst i smaken utan att nån inbillare ska påpeka det?
en annan sak som gör mig irriterad är när nån tror den kan bestämma över alla andra. jag har själv vart med om en sån person som tror att den bestämmer över en annan person och alltid får sin vilja igenom. vi kan kalla den bestämmande personen för "A" och den drabbade personen för "B". Person A vart alltid sur om B vågade säga nej en enda gång och vågade stå för att den tyckte något annat. då fick alltid A utbrott och förstörde hela stämningen bland alla andra. men person A fick igen för det sen och har nog fattat att man inte kan bete sej hur som helst här i livet!
fyy på sådana personer alltså! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0