dag 7

En dröm jag aldrig glömmer:

Haha åh herregud, världens sjukaste dröm. Jag kanske drömde den för ca 4 månader sen och jag kommer ihåg den ännu!
Jag drömde att jag hade sex med Christopher Rahlenfelt(Krillebooi). Sen när vi hade haft klart vårat sex, så frågade jag om han helst gillade tjejer eller killar, och då sa han att han föredrar killar. Och jag hade inget problem med det alls (i drömmen iallfall..). Sen på morgonen skulle vi gå ut och träffa min kompis Madde. Och då så frågade jag vad han tyckte om Madde, då sa han: "hon är väl söt, hon funkar som en one nigt stand iallfall".
HAHAHAHA helt sjuk dröm!! Något jag verkligen aldrig glömmer...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhha garvar söndeer, vilken sick dröm! :D

2010-12-16 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0