dag 5

Mina syskon:
dock har jag bara ett men aa.. och det är min lillasyster julia. hon är 10 år & en riktigt jobbig unge. jag och julia bråkar ganska så ofta för jag tycker att hon är så jävla jobbig ibland. men ibland är hon också världens gullunge, typ dösnäll & då kan vi typ prata om allting. vi har faktiskt ganska bra kontakt tycker jag. om jag fick ändra lite på min syrra skulle jag nog ändra klädstilen, för den är inte riktigt på topp om jag säger så... menmen vi är väl olika ändå, eller ja vi är riktigt olika, för det är ingen som har sagt att vi är lika, någonsin. för det är vi verkligen inte, man kan tro att någon av oss är adopterad eller något. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0