dag 4

min bästavän:

jag kan inte direkt säga att jag har en bästavän, jag har nog fler många vänner & dom jag umgås mest med, dom vet vilka dom är, alla dom är som mina bästavänner. men om jag måste säga en person som vet allt om mig och är som min absolut bästavän så måste jag nog säga patricia. hon vet allting om mig och jag kan prata med henne om precis vad som helst, och hon finns alltid där när jag behöver henne. 
men jag älskar alla mina vänner så himla mycket så jag vet inte hur jag ska förklara det! kan verkligen inte säga att någon är bättre än den andra! 




den här sista bilden lägger jag in för att det var en av den bästa
kvällarna i mitt liv. då var jag med alla mina bästavänner & alla vi
hade så jävla roligt! wille, patricia, petter, jesper, anders & linn.
sen sov alla vi över hos jesper, helt underbar kväll & natt!
det är mina bästavänner det, världens bästa oxå! ♥

Kommentarer
Postat av: ppatriiziia den bästa

du är bäst jag älskar dig sjukt mycket bästavän vill aldrig förlora dig gumman du och jag tills döden <3

2010-12-12 @ 20:44:55
Postat av: ppatriiziia den bästa

du är bäst jag älskar dig sjukt mycket bästavän vill aldrig förlora dig gumman du och jag tills döden <3

2010-12-12 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0