dag 3

vad är kärlek?

kärlek för mig är väldigt mycket saker. det kan bland annat vara kärlek till vänskap eller kärlek till föräldrar/släkt eller kärlek till pojkvän/flickvän. 
just ordet kärlek får mig på bra humör, det får mig att bli glad. jag tänker på så mycket när jag hör ordet. jag tänker på min kärlek till min älskade pojkvän & mina älskade vänner & familj. 
om vi tar kärlek till pojk/flickvänner så kan jag säga i nuläget att kärlek är det bästa som finns. när man är så kär som jag är nu så mår man så jäklans bra! men kärlek är ju inte alltid prima perfekt, det vet ju alla, eller hur?
det kan vara bråk, svek & lögner osv. men i sådana situationer så ska man tänka på hur mycket men älskar varandra egentligen, och vad kärlek egentligen innebär.

kärlek betyder så himla olika från person till person. jag tycker det är så svårt att förklara vad just kärlek är, jag har inget egentligen bra svar förutom det jag skrev över. för kärlek kan variera så mycket från dag till dag. men kärlek är ändå alltid något som får en att må bra. 
ni får jättegärna kommentera vad kärlek är för er! skulle vara kul att veta vad alla tänker & tycker om ordet kärlek! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0