dag 2




mina föräldrar:

mina föräldrar är mitt allt verkligen. 
när jag var liten så var jag mest pappig, jag skulle jämt göra saker med pappa osv. men nu när man kommer upp i äldre ålder så tror jag det blir så för nästan alla tjejer att man lutar mer åt mammas håll.
för det är nu jag känner att jag behöver min mamma som mest, med problem och sånt. så jag skulle faktiskt säga att jag har mycket bättre kontakt med mamma än vad jag har med min pappa.

min mamma heter susanne och min pappa heter mikael.
jag älskar mina föräldrar så himla mycket, även fast man inte kan tro det ibland.. vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dom. ibland så känns mamma mer som en syster för mej, för hon vet allt om mej, och vi kan oftast prata som kompisar och så, vilket är väldigt skönt!
själv tycker jag inte att jag är lik någon av mina föräldrar, men nästan alla tycker att jag är som en "mini susanne", så tror jag är mest lik mamma, även i min personlighet också!
Kommentarer
Postat av: Vera

Dina föräldrar var verkligen så sjukt gulliga, världens snällaste när vi var hos dig! <3

2010-12-10 @ 16:26:32
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0