dag 11

En perfekt dag:

en perfekt dag för mig i nuläget är att vakna bredvid petter. ligga kvar i sängen ca 2 timmar och kolla film och mysa & äta frukost på sängen. efter det åka till yxbacken och åka skidor med alla bästa som jag brukar åka med där.
sen efter en dag i yxbacken så åker man hem och tar ett varmt och skönt bad med tända ljus.
lite senare på kvällen så går man ut och träffar massa folk. sen gå hem till någon, och fixar lite mat, tacos såklart. sen lite läsk & godis och en super bra film. det är en helt perfekt dag för mig i nuläget. mina helger brukar oftast se ut så, så jag har faktiskt helt perfekta helger! älskar verkligen livet!


gammal bild från förra året
Kommentarer
Postat av: Anonym

har du vart eller är model eller nått, du ser ut som en model. :D

2010-12-22 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0