dag 1




presentation:


alexandra emelie johansson är mitt hela namn. jag skulle egentligen hetat alexandra men mamma och pappa tyckte det blev för jobbigt att säga sen(wierd..), synd tycker jag för jag skulle hellre vilja heta alexandra än emelie.
jag är född i norrköping och har bott här hela mitt liv, norrköping är förövrigt sveriges tråkigaste stad.
bor tillsammans med min mamma och pappa och lillasyster & mina två marsvin.
mina skolor jag har gått på är karlshovsskolan, enebyskolan & min nuvarande skola är vittra.
jag är en väääldigt envis person och det blir bäst om jag får som jag vill, jag är också väldigt öppen, och jag vågar alltid att vara mig själv. jag är väldigt flummig & pratig, skratta är det jag gör bäst! enligt mina vänner är jag också väldigt blond & korkad, vilket jag inte kan hålla med om....
jag gillar att planera fram mina dagar, jag hatar att vakna upp en dag och inte veta vad jag ska göra på dagen, eller efter skolan. 
på min fritid älskar jag att bara umgås med mina vänner, de är dom viktigaste i mitt liv, har verkligen världens bästa och sjukaste vänner. jag har också en pojkvän som heter petter, världens underbaraste kille! vi har nästan bara gemensamma vänner, vilket jag tycker är väldigt skönt, för då kan allihopa umgås på helgen osv.
jag är även en riktig resmänniska! jag älskar att upptäcka och få se nya saker och städer. vi reser ganska så ofta i min familj och det tycker jag är väldigt roligt och skönt. det är alltid skönt att få komma bort ibland! mitt nästa resemål är faktiskt spanien, i februari, då vi ska dit och åka skidor i bergen.
mina favoritländer att resa till är helt klart thailand och sen grekland! min mamma och pappa gifte sig i thailand och vi åker till grekland varje sommar. två helt oslagbara länder!
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om mig!
jo, jag tycker det är kul när ni kommenterar och frågar mycket, så snälla gör det! då får jag mer skrivlust!
Kommentarer
Postat av: patzie

riktigt bra presentation ! :)

fin blogg också

2010-12-09 @ 19:17:09
URL: http://patziekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud vilken bra presentation! =)

2010-12-10 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0